قیمت سقف کشسان

در نوشته قبلی با سقف کشسان و ویژگی های آنها آشنا شدید. سقف کشسان یکی از مدلهای محبوب سقف های کاذب است. در این نوشته با قیمت سقف کشسان و عوامل تعیین کننده قیمت سقف کشسان آشنا خواهید شد. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

قیمت سقف کشسان

کاربردهای سقف کشسان

سقف کشسان یا سقف کششی، یکی از جدیدترین انواع سقف های کاذب است. یکی از ویژگی های سقف کشسان این است که می توان انواع طرح ها را روی آن چاپ کرد. سقف های کشسان جنبه تزئینی و دکوراتیو دارند و به صورت یکپارچه نصب می شوند. شما می توانید از طرح های مختلف سقف کشسان برای پوشش سقف و دیوارهای ساختمان استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های سقف کاذب این است که می توان از لامپهای تزئینی هالوژنی و لامپهای معمولی برای نورپردازی فضا استفاده کرد. سقف کشسان را می توان در فضاهای مسکونی، اداری به کار برد. سقف کشسان برای پوشش سقف و دیوار فضاهایی مانند رستوران، کلینیک، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد و فضای داخلی ساختمانها را زیباتر کرد.

قیمت سقف کشسان

نکات مهمی که درباره سقف کشسان باید بدانید!

سقف های کشسان عمر طولانی و دوام بالایی دارند. بهترین زمان برای نصب سقف کشسان، بعد از نوسازی و بازسازی خانه است؛ زیرا با این کار از کثیف شدن خانه جلوگیری می شود. برای زیرسازی سقف کشسان از ریل های آلومینیومی و پی وی سی استفاده می شود.

اگر ابعاد اجرای سقف کشسان زیاد است، به تولید کننده و نصاب تاکید کنید تا درزهای کار را بپوشانند و جلوی دیده شدن آنها را بگیرند. سقف کشسان با گیره های نگهدارنده مخصوص به ریل اصلی نصب می شوند. برای زیرسازی و نصب سقف کشسان، بهتر است از نصاب های شرکت ارائه دهنده سقف کشسان کمک بگیرید؛ زیرا آنها بهتر می توانند سقفی تمیز و یکپارچه برای خانه شما ایجاد کنند. اگر می خواهید بعد از نصب سقف کشسان، نورپردازی انجام دهید، بهتر است از لامپهای نورانی با توان بالا استفاده نکنید؛ زیرا با این کار، ممکن است حرارت لامپ به سقف کشسان آسیب بزند و باعث تغییر شکل سقف کشسان شما شود. برای نورپردازی در سقف کشسان، بهتر است از لامپ با توان 60 و هالوژن با توان 35 استفاده کنید.

عوامل موثر بر قیمت سقف کشسان را بشناسید!

برای تعیین قیمت سقف کشسان، به موارد زیر باید توجه کرد:

  • میزان مساحت و حجم پروژه برای نصب سقف کشسان چقدر است؟
  • نوع پارچه ای که برای این مدل سقف کاذب استفاده می شود چیست؟
  • اندازه عرض پارچه برای نصب سقف کشسان چقدر است؟
  • تعداد زاویه های کنج و انحنادار سقف چند عدد است؟
  • نورپردازی سقف کشسان به چه صورتی است و از چه تعداد چراغ برای زیبایی سقف کشسان استفاده می شود؟
  • آیا باید در پروژه سیستم تهویه نیز نصب شود؟
شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد.
دیوار جداکننده با یک ردیف سازه و یک لایه صفحه گچی در هر طرف، 9.5 سانتی متری W111 (استاندارد DIN)

نصاب سقف کشسان به موارد بالا توجه می کند و با توجه به آنها، قیمت سقف کشسان را مشخص می کند.

قیمت سقف کشسان

رنج قیمت سقف کشسان چقدر است؟

قیمت سقف های کشسان چاپی، براق، مات، تک رنگ، آینه ای و نورگذر با هم فرق دارد.

قیمت هر متر مربع سقف کاذب کشسان چاپی، حدود 210 هزار تومان است.

برای نصب سقف کشسان براق، باید برای هر متر مربع، بودجه ای بین 110 هزار تومان تا 140 هزار تومان در نظر بگیرید.

قیمت هر مترمربع سقف کاذب کشسان مات، بین 135 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است.

برای ایجاد سقف کاذب تک رنگ متالیک باید برای هر متر مربع حدود 150 هزار تومان داشته باشید.
قیمت هر مترمربع سقف کشسان آینه ای، حدود 160 هزار تومان است.
اگر دوست دارید سقف خانه شما از نوع سقف کشسان نور گذر باشد،
باید برای هر متر مربع از آن، حدود 250 هزار تومان پول داشته باشید.

میانگین قیمت هر مترمربع سقف کاذب کشسان چقدر است؟

با توجه به توضیحات بالا متوجه می شوید که کمترین نرخ قیمت برای این مدل سقفهای دکوراتیو، 110 هزار تومان است و بیشترین نرخ قیمت برای سقف های کشسان، 300 هزار تومان است. در نتیجه میانگین قیمت هر مترمربع سقف کاذب کشسان، 150 هزار تومان است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قیمت های گفته شده در این نوشته، با توجه به قیمتهای رایج در بازار تعیین شده اند. گاهی اوقات هزینه های نصب سقف کشسان کمی بالاتر از قیمتهای گفته شده تمام می شود. به طور مثال هزینه زیرسازی سقف به صورت جداگانه حساب می شود و کارفرمای پروژه باید این هزینه را بپردازد.

سقف کشسان به راحتی نصب می شوند؛ یعنی تمام کارهای مربوط به نصب سقف کشسان را می توانید در یک روز انجام دهید؛ اما برای زیرسازی سقف کشسان، باید 1 هفته زمان داشته باشید. بهترین کار این است که از فردی حرفه ای و باتجربه برای نصب سقف کشسان کمک بگیرید تا سقف کشسان را به زیباترین و تمیزترین شکل برای شما نصب کنند.