14 مورد برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه مدرن

وقتی برای اولین بار وارد خانه می شوید، هیچ خانه ای احساس خانه بودن به شما منتقل نمی کند. ایجاد فضایی جذاب، گرم و منحصر به فرد برای هر فرآیندی می باشد. ابتدا باید سبک کلی خود را انتخاب کنید، با دقت رنگ ها، الگوها و اشکال را برای پرکردن خانه خود انتخاب کنید. هنگامی که اصول اولیه در جای خود قرار گرفتند، می توانید شروع به اضافه کردن آن نکات کوچکی کنید که فضای شما را با شخصیت خودتان القا می کند. موارد احتمالاً در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن بیشترین اهمیت را دارند. با یک سبک مینیمال و سایه های محدود برای کار، هر انتخاب باید چیزی به حال و هوای کلی شما اضافه کند. این 14 موارد را که برای طراحی خانه های مدرن مناسب هستند، بررسی کنید.

 

طرح دکوراسیون داخلی

1. شاید شما آنها را می بینید و شاید نمی بینید … آن پایه های اکریلیک آن میز ناهارخوری. اکریلیک یک ماده مطبوع  برای افزودن به یک خانه مدرن است زیرا به طور کامل سبک را خلاصه می کند. اکثر قطعات اکریلیک به شکل خطی هستند و به دلیل شفاف بودن، این عنصر شبح را به اتاق می آورند. قطعه شما ممکن است یک میز یا صندلی بار آشپزخانه شما یا شاید تختخواب شما باشد. مکانی که در عوض با یک مبلمان چوبی شلوغ به نظر می رسد

 

طرح دکوراسیون داخلی

2. سبک های مدرن این روزها گزینه های نورپردازی بسیار سرگرم کننده ای را ارائه می دهند. اشکال از توپ گرفته تا استوانه تا دیسک، همه شاهکارهای هندسی است. ابتدا می‌خواهید فضای ناهارخوری و میز ناهارخوری خود را اندازه‌گیری کنید تا در نهایت با لوستر یا آویز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک مواجه نشوید. سپس می توانید در مورد سبک مورد علاقه خود تصمیم بگیرید و شروع به خرید یک عدد نورپردازی عالی برای روشن کردن فضای غذاخوری مدرن خود کنید.

 

طرح دکوراسیون داخلی

3. همانطور که مبلمان مختلفی را برای خانه مدرن خود خریداری می کنید، معمولاً به دنبال قطعاتی خواهید بود که با هم ترکیب شوند اما خیلی همخوان نباشند. وقتی بقیه مبلمان شما چوبی یا پلاستیکی مشکی براق است، ممکن است بخواهید یک میز قهوه ای با روکش مرمر را در نظر بگیرید. او به مرکز اتاق نشیمن شما تبدیل می شود و گلدان گل های شما را در بهار و کاسه زیور آلات شما را در کریسمس به نمایش می گذارد. شما هرگز از انتخاب سنگ مرمر پشیمان نخواهید شد.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد.
10 راهکار برای استفاده از فضای کوچک

 

طرح دکوراسیون مدرن

4. رنگ های چوبی می تواند در خانه های مدرن پیچیده باشد. خیلی سبک است و شروع به اسکاندیناوی شدن می کند. خیلی نارنجی است و به نیمه قرن رفته اید. خیلی تاریک است و شما در مرز سنتی هستید. اما یک سایه چوب نرم با لکه خاکستری تنها چیزی است که شما به دنبال آن هستید. اگر این سایه را در سرتاسر خانه خود نگه دارید، نوید ظاهری مدرن را می دهد و می توانید به اندازه دلخواه از چوب استفاده کنید.

 

طرح دکوراسیون مدرن

5. تزیین فضاهای نشیمن مدرن کوچک دشوار است زیرا با وجود اینکه برای مینیمالیسم تلاش می کنید، همچنان به فضایی برای نگهداری اشیا نیاز دارید. به جای پوشاندن دیوارهایتان با هنر، قفسه کتاب را انتخاب کنید و باز کنید تا ستون‌هایتان را نشان دهید و بگذارید آن نقطه کانونی اتاق نشیمن شما باشد. در حالی که ممکن است یک دیوار خالی خیلی خالی به نظر برسد، شما آن را به یک فضای درهم و برهم ترجیح می دهید.

 

طرح دکوراسیون مدرن

6. فقط چیزی در مورد مخمل وجود دارد که هیچ کس نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. این روش خود را به انواع دکوراسیون، حتی یک ظاهر طراحی مدرن باز می کند. و ممکن است در یک محیط مدرن بهترین باشد. وقتی بقیه فضای داخلی خانه شما بسیار کم است، می توانید روی بافت هایی که در دسترس دارید تمرکز کنید. بنابراین یک مبل مخملی با نداشتن شلوغی های دیگر کاملاً مناسب می باشد.

 

طرح دکوراسیون داخلی مدرن

7. لازم نیست دکوراسیون داخلی مدرن تماماً مربع و دایره خسته کننده باشد. این سبک از شما دعوت می کند تا موارد های جالبی را در جایی که می توانید پیدا کنید اضافه کنید. به جای قفسه‌بندی‌های دیواری به‌جای گزینه‌های صاف و صاف، به سراغ قفسه‌های دیواری مجسمه‌سازی بروید. کابینتی را انتخاب کنید که در قسمت جلوی آن طرح کمی داشته باشد. تا زمانی که در طرح رنگ خود باقی بمانید، هر چیزی ممکن است.

 

طرح دکوراسیون داخلی مدرن

8. وقتی دیوارهای داخلی خانه شما سیاه و سفید و خاکستری است، منطقی است که نقطه کانونی خود را مبل روشن تری کنید. زیرا هر اتاق نشیمن مدرن سزاوار رنگی است. سبکی را انتخاب کنید که شکل اولیه و مدرن داشته باشد و آن را به رنگ آبی روشن یا نارنجی یا صورتی انتخاب کنید. شما اتاق نشیمن خود را به خاطر این ویژگی شخصیتی بیشتر دوست خواهید داشت.