طرح های جالب سقف که اتاق خواب کودکان را به سرزمین فانتزی تبدیل می کند

چه بچه داشته باشید و چه نداشته باشید ، مطمئنا از دیدن همه چیزهای زیبایی که می توانید روزی در طراحی اتاق آنها استفاده کنید لذت خواهید برد. در طرحهای اتاق دخترانه و پسرانه زیبایی بسیاری وجود دارد که حتی نمی توان برنامه ریزی کرد. بنابراین آرام باشید، دراز بکشید و با سقف شروع کنید. به تمام طرح های سقفی شگفت انگیز برای اتاق بچه ها فکر کنید.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

طرحی الهام گرفته از طرح های فانتزی را امتحان کنید و از رنگ هایی مانند بنفش، قرمز و صورتی برای برجسته شدن ابرها استفاده کنید. سپس اگر نورافکن ها را در سقف نصب کنید، شبیه خورشیدهایی می مانند که در آسمان می درخشند. این واقعاً برای سقف سینی بسیار عالی خواهد بود زیرا می توانید با طرح موجود کار کنید.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

به اتاق ظاهری دنج و نرم با سقف کشیده بدهید. یک پارچه شیک انتخاب کنید ، مثلا چیزی با الگوی زیبا، مثلا با طرحی از ستاره ها یا نقطه های خالخالی. با نورپردازی مناسب شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

واقعاً از مهارت های خود به عنوان یک نقاش اطمینان ندارید؟ از یک شابلون استفاده کنید. این یک روش ساده تر برای برجسته کردن سقف است. یک الگوی ظریف به اتاق اضافه کنید و جلوه ای بافتی ایجاد کنید.

 

طرح فانتزی اتاق کودک
موضوعی را برای اتاق انتخاب کنید. به عنوان مثال، این دکوراسیون الهام گرفته از منظومه شمسی است. سیاره ها و نقاشی های دستی روی سقف و دیوارها و برخی از آنها به عنوان تزئین معلق هستند.

 

طرح های فانتزی اتاق کودک

سقف را سیاه رنگ کنید. به این ترتیب اتاق واقعاً احساس آرامش بیشتری پیدا میکند. سپس می توانید ستاره های کوچک را روی سقف بچسبانید یا از برچسب استفاده کنید. در هر صورت، یک راه عالی برای شخصی سازی دکوراسیون و ایده ای که می توانید برای اتاق خواب مستر خود نیز استفاده کنید.

 

طرح فانتزی برای اتاق کودک

گاهی اوقات یک اتاق برای برآمیختن احساس ها نیاز به رنگ آمیزی زیادی دارد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید از رنگ در سقف استفاده کنید چون باعث ایجاد هماهنگی در اتاق، ترکیب رنگهای دیگر اتاق با یکدیگر یا ایجاد یک وجه اشتراک بین آنها می شود.

طرح فانتزی اتاق کودک

طرح فانتزی برای اتاق کودک

از طرفی دیگر اگر ترجیح می دهید چیزی ساده و راحت در یک روز انجام شود ، سعی کنید چراغ های لامپی را به سقف آویزان کنید. شما می توانید بسته به سلیقه خود از هر تعداد رشته ای که می خواهید استفاده کنید.

 

طرح فانتزی برای اتاق کودک

در مورد نقاشی های دیواری و تزئینات دست ساز، گاهی اوقات اتصال دیوارها و سقف جالب است. به این ترتیب موانع بین آنها از بین می رود و فضا دنج و دلپذیر می شود. همچنین، سقف به این ترتیب بلندتر به نظر می رسد.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد.
اجرای موزاییک

 

طرح فانتزی اتاق کودک

نوارها هرگز از مد نمی افتند. از آنها در سقف استفاده کنید تا کمی پویایی به اتاق اضافه کنید. برای ظاهر هماهنگ، آنها را به صورت طولی رنگ کنید. دیوارها باید ساده بمانند تا با سقف برخورد نکنند.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

یک الگوی هندسی نیز می تواند سقف را بسیار متمایز کند. برای داشتن ظاهری پر جنب و جوش از دو یا چند رنگ استفاده کنید و مطمئن شوید که بقیه اتاق مطابق آن تزئین شده است. استفاده از رنگ های متضاد یا دو یا چند رنگ پررنگ در کنار هم برای طرحی که ظاهر می شود اشکالی ندارد.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

رنگی که در سقف استفاده می کنید لزوماً نباید با دیوارها مطابقت داشته باشد. این می تواند به سادگی یک سایه برجسته باشد و راه های زیادی برای ایجاد هماهنگی در اتاق وجود دارد، مانند تخت خواب یا بالش.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

در اینجا، برای مثال، سقفی راه راه با رنگ زرد شاد قرار دارد. پرده ها رنگ مشابهی دارند و همچنین رنگ زرد در سراسر اتاق وجود دارد. ترکیب رنگ خاکستری نیز بسیار الهام بخش است.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

با استفاده از الگوی طلوع آفتاب، چراغ را به نقطه کانونی تبدیل کنید. خطوط باید دقیقاً اندازه گیری شوند و اگر می خواهید عملی شود، کل طرح باید دقیق باشد.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

با رنگ زرد سقفی گرمسیری و شاداب به اتاقتان دهید. برای داشتن ظاهری متنوع اما منسجم، رنگ نارنجی را در سراسر اتاق اضافه کنید.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

تقارن را انتخاب کنید به عنوان مثال، اگر سقف را به رنگ آبی رنگ آمیزی می کنید، از همان رنگ روی زمین یا روی فرش استفاده کنید. اگر از الگویی در سقف استفاده می کنید، روی زمین نیز استفاده کنید، حتی اگر مدل دیگری باشد.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

 

این سقف واقعا عالی است. طراحی گل شکل دارای چراغ های داخلی روی هر گلبرگ است و مرکز آن نیز روشن شده است. طراحی ظریف اما دراماتیک دارد.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

از رنگ روی سقف برای تعیین محدوده های خاصی از اتاق استفاده کنید. همچنین می توانید با الگوها بازی کنید و طرح منحصر به فرد خود را ارائه دهید.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

با جلوه دادن سقف به یک زمین فوتبال توهم نوری ایجاد کنید و یک دیوار آینه ای برای افزایش ظاهرش اضافه کنید.

 

طرح فانتزی اتاق کودک

جزئیاتی را در اتاق پیدا کنید که دوست دارید به عنوان الگو در سقف تکرار شود. به عنوان مثال، نقاط پولکی که ساعت دیواری را تشکیل می دهند.

 

…منبع